Helgdag i Madrid imorgon...

/
2 Comments
...man firar Madrids dag nämligen San Isidro. 

Jag kommer inte att jobba. Jag kommer inte att göra nåt speciellt utan jag kommer att vara hemma och umgås med den här lilla kraken. 

Han är sjuk i cancer och har en tumör på huvudet, men trots det kämpar han på. Så länge han inte verkar ha ont så är det okej enligt veterinären. Han tar sin medicin varje dag utan protester. 

Han leker, äter och dricker mycket. Ett tecken på att en katt inte har ont är att de äter och dricker som vanligt. Ett ännu bättre tecken är att de leker, speciellt om de är 16 år gamla...



You may also like

2 kommentarer:

  1. Åhhh stackars liten kisse! Jag håller med, så länge de äter och leker är katten säkert hyfsat ok.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Stackarn! Jag förlorade min katt Cha Cha i cancer när hon och jag var 13 år... Mina föräldrar fick henne när jag var nyfödd.

    BellaJonson heter jag;)

    SvaraRadera