Ända borta i Kazakhstan har de lyckats hitta hit...

/
4 Comments
...till min blogg. Antagligen pga av ett misstag, men ganska så häftigt är det ändå!

Läs mer om Kazakhstan här

Varifrån kommer ni andra som hamnar här på denna blogg? Vem är du? Och det viktigaste av allt, ifall du kommer tillbaka till bloggen. Vad vill du läsa mer av?

Jag har som sagt inte varit så värst inspirerad de senaste månaderna pga mycket jobb, sjuk katt (cancertumör) osv. Ibland känns det som att jag inte orkar med att skriva nåt på bloggen längre. Jag tvingar ju inte ens familjen och vännerna att läsa den längre...!




You may also like

4 kommentarer:

  1. Jag är från Sverige och bodde i Madrid i 6 månader för ca 2 år sen, för att plugga spanska (festa..). Började läsa din blogg innan jag flyttade dit, för att få lite tips osv. Har sedan dess blivit fast och älskar att läsa och se bilder från alla restauranger, tapasbarer och egentligen alla typer av bilder från Madrid. Madrid är min absoluta favoritstad och jag hoppas så att jag kan flytta dit i framtiden! Så fortsätt att blogga!! Tycker så himla mycket om din blogg och alla Madrid-tips :)

    SvaraRadera
  2. Jag bodde i Madrid ett år, är nu 25 år sedan. Gillar att läsa ALLT !
    Madrid känns fortfarande som min andra hemstad :)

    SvaraRadera
  3. Hittade din blogg via Anna Malaga. Har en enorm längtan till Spanien och har börjat plugga liiiite, nosotros, vosotros, me gusta, hoy, nada, mucho med mera, hahahahaha. Bor i Sverige, född här av två finska föräldrar, jihoooo! Har make, 2 barn, en vacker Ridgeback, lever för fotboll och ääääääälskar David Bisbal. Jag pluggar på så får vi se vart livet tar oss. Tycker att du verkar helfestlig och jag äääälskar din blogg, alla bilder, dina katter (r.i.p). Är jätte avundsjuk på dig och el gato :-) vill ju oxå bo i Spanien....... Tack för att du bloggar härliga Marina, hoppas din fot är bra nu......... ¡Besos Pia-Lena!

    SvaraRadera
  4. @Pia-Lena: Hola Pia-Lena! Vad kul att du har hittat hit och gillar min blogg!!! Jag blir alltid lika glad när nagon ger ifran sig ett livstecken här pa bloggen. Jag hinner ju ofta inte riktigt med bloggen da jag jobbar heltid osv. Ibland blir jag sa trött pa den att jag har lust att sluta blogga men da är det alltid nagon snäll kommentar som just din som far mig att fortsätta att blogga. Häftigt att du pluggar spanska. Det är ett steg i rätt riktning! :-)

    PS. Foten är bättre fast jag kan inte springa ännu...men, snart, snart sätter jag igang igen.

    SvaraRadera