Att göra den oskyldiga praktikeleven på jobbet mer pervers...

/
0 Comments
...ser jag som min uppgift på sistonde.

Jag har nog aldrig träffat på en så snäll, naiv och oskyldig tjej förut. "La becaria" kommer ända från Makedonien, men ibland känns det som hon kommer från ett annat sekel. Allt är nytt för henne och hon blir ofta chockad av mina och en annan jobbarkompis råa humor samt kommentarer...;-P.

"La becaria" är 24 år och vi andra på jobbet är nu gamla gamar, kanske inte riktigt så gamla så att vi skulle kunna vara hennes mamma. Jo, vem försöker jag lura? Helt omöjligt är det ju inte tyvärr, fast då skulle det vara en väldigt, väldigt ung mamma i mitt fall...
Steg 1 blev avklarad igår när hon gjorde en piercing i naveln. Inte mitt fel dock (jag har inte tvingat henne)! Hon har velat ha det under ett års tid, men aldrig vågat ta steget. Men igår blev det gjort. Innan vi gick in var vi dock tvungna att lugna (hennes) nerverna med ett glas vitt. Vi var på Lateral som ligger på gatan Fuencarral. Lateral är en bar samt restaurang som serverar moderna tapas och mycket cocktails.



När vi väl gick till piercingstället, Por Vida, höll jag på att bli av med mina händer eftersom hon tryckte dem så hårt pga rädslan medans de stack henne i naveln.
Hon varken grät eller svimmade av till slut vilket vi trodde att hon skulle göra. Efteråt erkände hon själv att det inte hade gjort ont utan att det var mer hennes egna överdrivna rädsla som var det värsta.
En stolt praktikelev som har lyckats att inte svimma

Efter piercingstället var det dags för steg 2 i min uppgift. Jag passade på att visa upp stadsdelen Chueca som är Madrids gayområde nummer1, men mer om det i ett annat inlägg för nu är det dags att gå till gymmet.



You may also like

Inga kommentarer: