Love actually är en skitfilm...

/
0 Comments

...som jag och sambon "el gato" lyckades gå till Blockbuster för många år sedan och hyra om och om igen. Inte för att vi tyckte den var vidare bra utan för att vi av nån märklig anledning alltid lyckades glömma bort att vi redan hade sett den.

Varje gång vi satte oss i soffan och satte på filmen så satt vi förväntansfulla i några minuter tills vi samtidigt stönade:

"Åh NEJ!!!!! INTE IGEN NU IGEN!!!! "


Så kan det gå när två personer har hjärnsläpp, inga hjärnceller, tillfällig Alzheimer och noll minne samtidigt och om och om igen...

Jag kom att tänka på detta för jag läste precis på nån blogg om att den bloggaren klassade den filmen som sin favoritfilm. Jag reagerade över titeln och tänkte:

"Ah, den filmtiteln känner jag igen. Det är en film jag inte har sett och borde se...", tills jag upptäckte mitt misstag!

Jag säger bara..."A goldfish memory is always a goldfish memory"


You may also like

Inga kommentarer: