"Mitt" Madrid med i senaste numret av Escape...

/
4 Comments
...alltså resemagazinet Escape 360º

Detta nummer kommer med en 5-sidig artikel "På tapasvandring med en Madrileña" och man får dessutom en Madrid guide på 32 sidor!

Skynda er till affären och köp deras senaste nummer för att få läsa om massor av Madridtips. Själv har jag inte läst tidningen ännu, men den kommer snart till Madrid till mig. Är riktigt nyfiken och sugen på att få läsa den!

Läs mer om tjejerna från Escape besök här.

Du kan läsa ett inlägg om deras besök på deras redaktionsblogg här


You may also like

4 kommentarer:

  1. Måste ut och leta på tidningen. Delar din kärlek till Madrid, men jag bor ju förstås inte där. Är allt lite avundsjuk :)

    SvaraRadera
  2. Ja, gör det snabbt sa far du berätta för mig ifall du gillade artikeln. Jag har nämligen inte läst den själv ännu! :-)

    SvaraRadera
  3. Tyvärr är jag sjuk så det dröjer ett tag... Återkommer :)

    SvaraRadera
  4. Anonym: Da kanske jag hinner läsa den före dig! Krya pa dig :-)

    SvaraRadera