Lite ledsen och nervös just nu...

/
0 Comments
...eftersom jag lite snopen fick vända om och gå tillbaka hem istället för att springa en runda på 21 kilometer.

Min vad värkte så himla mycket att jag inte kunde ta ett steg utan att det kändes som en kniv som stacks in. Trist. Jag mååååååååååste ju samla på mig kilometer just nu så benen blir vana eller som man säger på spanska "Tengo que acumular kilometros en las piernas" (jag måste samla kilometer i benen).

Istället fick jag gå hem och hoppas på en bättre dag imorgon då jag gör ett nytt försök. Jag plockade lite färsk mynta och gjorde en kopp grönt te och tände lite ljus medans jag försöker peppa mig själv och tänka att imorgon har smärtan försvunnit och detta är ingen långvarig skada...
Jag sitter och läser olika löpartjejers bloggar och för att bli inspirerad och för att hålla modet uppe. Dessa passande kloka ord hittade jag hos bloggen 'Orka mera'
Hos 'Curro ergo sum' hittade jag detta citat:


You may also like

Inga kommentarer: