Tack igen Barça...nu slipper jag lyssna på alla Real Madrid supportrar på jobbet på Måndag...

/
0 Comments
...för de brukar vara ett himla tjat på dem när de vinner. Jag måste säga att skadeglädjen är väldigt stor ikväll. Nu ligger dessutom Barça först i ligan. Hoppas de vinner rubbet så Real Madrid töntarna på jobbet håller tyst för en gångs skull, he, he.

I torsdags slapp jag tyskan för då spelade Atletico de Madrid mot Valencia i Europe League. Det blev oavgjort men tack vare det gick Atletico de Madrid vidare till semifinal!!!

Lite foton från i torsdags. Om det nu råkar vara någon som är tillräckligt uppmärksam och undrar över varför det finns foto på "bocadillos" (mackor gjorda med baguette bröd) så kan jag tala om att det är en av anledningarna till att jag gillar att gå på fotboll här. Mellan första och andra halvlek tar ALLA upp sina "bocadillos" som de har med sig hemifrån för att äta. Det spelar ingen roll om du är apmätt för du har suttit och käkat hela dagen, det är ohjälpligt, man trillar dit till slut och så sitter man där och äter igen trots att man är proppmätt. Det har någon slags psykologisk övertalningsförmåga det där när man ser en hel fotbollsstadio ta fram sina mackor och börja tugga.












You may also like

Inga kommentarer: