Jag säger JA,JA,JA,JA,JA,JA idag....

/
0 Comments
...och på spanska betyder det att du skrattar! Här skrivs det nämligen inte ha,ha,ha när man garvar och hundarna säger inte vov, vov och ankorna låter inte kvack, kvack här i Spanien. Fråga mig inte hur de låter här för nu står hjärnan still efter 3 dagars non-stops jobbande till sent på nätterna.

Jag är ivarje fall GLAD att det äntligen är över och att min presentation gick bra. Lite patetiskt att jobba skiten ur sig när man hade löneförhöjningsdiskussionen för en månad sedan (vi har den retroaktivt och får den nya lönen i April). Chefen var nöjd och chefens chef som också var med på mötet var om möjligt ännu nöjdare, så tack så hemskt mycket för ryggklappningarna, berömmet och mina nya rynkor...

Nu är det ivarje fall FREDAG!


You may also like

Inga kommentarer: