31 grader varmt ute på balkongen...

/
0 Comments
...fy fan för att värmen redan är här. Jag som åker till och från jobbet i våran gamla bil som vi tog med oss från Sverige, dvs UTAN luftkonditionering! Sambon "el gato" får åka i nya bilen då han åker 30 kilometer till och från jobbet. 60 kilometer totalt. Varje dag. Hm, jag tycker helt plötsligt att en bil utan luftkonditionering kanske inte är så hemskt trots allt...

Hur gick det i helgen då? Ja, det skriver jag mer om och lägger upp foton på när det blir sämre väder. En av orsakerna till bloggtorkan var vädret. 29 grader fick "el gato" och kompisarna stå ut med i Söndags när de sprang 32 kilometer för att "testa hur det känns" under Madrids marathon i helgen. Detta var en av förberedelserna till Stockholms marathon som de stackarna skall springa utan mig då min ursäkt är giltig (bilolyckan)! Deras miner under lunchen efteråt var inte särskilt vänskapliga när de beskrev sina smärtor och "nära döden upplevelser"...

Nu måste jag fixa min middag för klockan är 22:20


You may also like

Inga kommentarer: