Jag ser inte ut som en normal människa...

/
0 Comments
...idag efter min rehabilitering hos sjukgymnasten började idag! Jag som började bli av med mina blåmärken vid det här laget. Men efter att sjukgymnasten har varit i farten har de som höll på att försvinna förstärkts och nya har kommit. Tydligen hade mycket blod samlats på vissa ställen och detta har sjukgymnasten nu "rört" på. Nästan som om det vore blodproppar som han har löst upp...
Resultatet efter sjukgymnastens behandling

Hur som helst så firade jag efteråt med en "clara" (ljus, dvs. öl och casera som är som sockerdricka). Jag var så himla glad att det inte gjorde så ont som jag trodde att det skulle göra. Jag har dessutom fått "stå" på foten idag! Eller nja, med krykorna såklart, men ändå, efter 3 veckors stillaliggande i soffan så kan jag bara säga en sak: Halleluja!!!!
Min "belöning"


You may also like

Inga kommentarer: