Jag kommer att skita på mig...

/
0 Comments
...enligt min sambo "el gato".

Varför? Jo, för att jag har äntligeeeen fått min länge efterlängtade juicepress! Sambon kom hem med en liten present häromdagen, tjohooo! Jag är som sagt inte en person som gör saker med måtta. Det finns ingen gråzon för mig, allt eller inget, det är det som gäller, ingen mjäkighet här inte. Det är just det som är problemet, enligt sambon. För nu gör jag inget annat än att dricka färska hempressade juicer. Det tillsammans med mina sallader som jag proppar i mig varje dag kan nog bli farliga. Sallader, sallader, frukt, frukt, mera frukt och nu dessutom färskpressade juicer! Aj, aj...jag som typ alltid har varit för lat för att äta frukt annars.

Min kolesterol känner inte igen mig längre...jag tror att han vill lämna mig, he, he.



You may also like

Inga kommentarer: