Heliski i spanska Pyreenerna...

/
0 Comments
...skall jag testa i år!

Jag är så smart att jag gav sambon "el gato" en födelsedagspresent som jag också skall ta del av, he, he. Hans dröm är att åka till Alaska och göra heliski en hel vecka, men han är ju livrädd för att flyga, så jag tyckte att en "miniversion" (heliski en dag uppe i Pyreenerna) vore bättre att testa först. Han fick olika paket med ledtrådar tills han kom fram till sista paketet som var en ram med presentkortet. 

Första paketet var en halsduk "...detta behövs för det kanske kommer att blåsa mycket", nästa var en tjock tröja "...denna kommer du att vilja ha på dig efteråt", sedan fick han ett album med bortglömda foton från 1995 när Atletico vann "el doblete" (Kungens cup + ligan) och vi var där och kollade, det stod "...så du tänker på annat", sedan innehöll paketet 2 flaskor spansk champagne (cava) och 2 champagneglas "...ena flaskan är för att fira och skåla idag för din födelsedag, den andra skall du spara för att fira efteråt" och sedan fick han ett fint inslaget i en låda en rulle toapapper "...denna skall du ta med ifall du skiter på dig" och till sist fick han presentkortet.

Vad jag längtar! Vi får se ifall jag efter första turen upp i helikoptern inte får åka resten själv. Nu får sambon förbereda sig mentalt så han vågar. Förhoppningsvis får vi lika soligt som de här:


You may also like

Inga kommentarer: