Träningspakten (vecka 2 & 3)...

/
1 Comments


...gick bra trots mina resor till Tyskland.

Förrförra veckan (innan Berlin) var jag ute på Tisdagen och sprang i 29,40 min (ca 6 km). På Fredagsmorgonen blev det 35 min (ca 6,5 km?) och jag kunde torrt konstatera att jag inte är någon morgonmänniska direkt...usch vad det var svårt att ta mig upp för backarna! Någon löpning blev det inte i Berlin men det blev däremot en rask promenad (ca 7 km) för att se marathonbanan.

På Tisdagen förra veckan lyckades jag släpa med mig en arbetskamrat under jobbresan i Tysklan och vi sprang i 45 min (ca 7 km för vi sprang långsamt i hennes takt) och vi gjorde samma sak på Onsdagen fast bara i 30 min (4-5 km pga farten). Jag flög hem på Fredagen och stack ut på en runda på Lördagsförmiddagen som skulle bli 8 km men blev 10 km till slut på 58, 12 min! Ingen smärta alls i nacken så jag är glad!

Inget fusk här inte trots 2 resor till Tyskland på 1 vecka!!! Bra kämpat...ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! (Jag gör vågen till mig själv :-))


You may also like

1 kommentar:

  1. Jag är imponerad!! Jag misslyckades ju men tar nya tag den här veckan.

    SvaraRadera