Letar boende i Granada...

/
2 Comments

...för 4 personer under en helg.

Känner du till något bra och billigt hotell som man vågar sova i? Du vet ett ställe där man slipper bli äcklad av lakanen och inte behöver sova med jacka och luva på så man inte vidrör dem? Man hittar inte ett berg av någon annans hår i duschen typ. Vet du ett sånt ställe (hotell, rum, lägenhet att hyra) som du kan tipsa mig om?

Jag blev så glatt överraskad sist när jag fick hjälp med mitt Berlinbesök via bloggen att jag tar chansen igen och slänger ut en förfrågan!

Tack till Sofia i Berlin som hjälpte mig med bra tips!


You may also like

2 kommentarer:

  1. Kul att resan blev lyckad! Bara kul att kunna hjälpa till =)

    Kan passa på att tipsa vidare om boenden när jag är igång som tipsare =) Via detta företag kan man hyra privata hus och lägenheter til bra priser runt om i Europa, kanon.

    http://www.9flats.com/?utm_source=netslave&utm_medium=banner&utm_campaign=netslave-banner-main&utm_partner=netslave-1

    Bilen är vår lånebil från Porschecenter under tiden vår egen är inne på skadereparation. Så de kan få mina stalkers ;-)

    SvaraRadera
  2. Ha, ha...du är oslagbar Sofia! Vielen Dank! :-)

    SvaraRadera