Mina kompisar är lika knäppa som jag...

/
2 Comments

...för jag har Ä N T L I G E N fått min egen skoputsarmaskin! H U R R A !!!

Deras kupong (gäller för en skoputsarmaskin som de har köpt via Internet) hade översatts med Google translator...som inte fungerar så som den borde kan man nog lugnt säga, ha, ha.

Deras ursprungliga meddelande skulle egentligen vara så här:

"Muchas felicidades rubia! Sabemos que tu pecho no aprueba en el test de lapiz por culpa de la edad, pero nosotros te queremos igualmente! Esto es un cupón para zapatos más limpios!"

(Grattis blondin!!! Vi vet att dina bröst inte klarar av penntestet pga åldern, men vi älskar dig ändå! Detta är en kupong för renare skor!)

Tidigare inlägg:

Min besatthet av skoputsarmaskiner

obligatoriska födelsedagstestet

Våra kompisar, "Don Quijote" och "Dulcinea" när de käkade frukost och njöt av utsikten uppe i vår "sommarstuga" Pyreenerna:




You may also like

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha!

    Det klart du ska vara med i traningspakten! Borjar du nu i helgen eller startar du hellre pa mandag med en ny vecka? Det ar alltsa tre ganger i veckan som galler under 8 veckor (1:a veckan pagar nu). Det har ska vi klara, eller hur?

    Forresten, har lagt upp lite bilder pa lagenheten som du fragade efter for ganska lange sen.

    Japp, vi sticker till Madrid pa torsdag. Ar det verkligen 30 grader fortfarande??

    SvaraRadera
  2. Hola Lisa,

    Vad kul! Tack så hemskt mycket! Jag har redan satt igång (i Måndags).

    Ja, det är varmare än 30 grader. I går kväll klockan 23 var det 30 grader vilket betyder att det var betydligt varmare under dagen. De har sagt att temperaturen går ned på Söndag dock!

    Skall lägga upp min träningsplan! Enligt min plan måste jag springa 3 ggr / vecka (ibland mer) ända fram till nästa sommar ifall jag skall klara marathon. Det blir en utmaning. Eran träningspakt är den där knuffen som kommer att göra att jag äntligen lyckas följa ett träningschema och inte hitta på ursäkter för att smita undan. Hoppas jag ivarje fall, he, he fnissar soffpotatisen :-)

    SvaraRadera