Bekännelse: Min besatthet...

/
0 Comments
...av automatiska skoputsarmaskiner är allmänt känd bland mina vänner, men kanske inte hos er.

På alla flygplatser jag besöker så bara mååååste jag putsa mina skor ifall det finns en tillgänglig. På Universitetet fanns det en och vad skulle man annars göra när man satt och pluggade till en tenta om inte putsa skorna? När jag är i Schweiz på jobbresor är jag beredd att avvara den där extratiden för att stanna till på första våningen på hotellet jag brukar sova på just för att mina skor skall glänsa mest i mina möten under dagen...

Döm min förvåning då jag hemma hos en kompis (som för den delen borde klassas som farlig för sig själv eller snarare hans bankkonto pga hans shoppinghysteri. Han är en äkta "shopalcoholic") då jag får syn på denna uppenbarelse:


Aj, vad V A C K E R den är! Dregel,dregel.....


You may also like

Inga kommentarer: