Det obligatoriska årliga födelsedagstestet...

/
0 Comments

...är ju naturligtvis "penntestet".

Penntestet går ut på att man sätter en penna under bröstet för att se ifall man har fått hängbröst eller inte. Ifall pennan trillar ned så har man klarat testet.

Jag kunde naturligtvis inte låta bli att göra nåt så fånigt, så jag testade och fick nästan en hjärtattack när pennjäveln satt där den satt. Min min i spegeln var oslagbar...tills jag insåg att när man befinner sig i Madrid i Augustimånad och myndigheterna har utfärdat varningar pga värmen så finns det gott om något som kallas för svett! Jag torkade nogrannt av mig med en handuk och PRUEBA SUPERADA (testet avklarat)!

Tack och lov för det. Det räcker med att jag deppar idag för att jag befinner mig närmare och närmare min fyrtioårskris. 3 år till har jag på mig, sen kan jag köpa stödstrumpor och stora bomullstrosor i hudfärgat, typ.

Jag tröstar mig med att jag skall ned till "Guiriland" (Fuengirola som kryllar av guiris, dvs. utlänningar) och fira en "soon to become" 60-åring. ;-)




You may also like

Inga kommentarer: