Liva upp Måndagen med en sång om en massmörderska...

/
0 Comments
...var det min tyska 57-åriga arbetskamrat skickade till mig via Messenger när han satt och klagade över Måndagar:



"A very young girl in USA killed a lot of children on a Monday... and she was ask "Why? ...." and she answered "I dont't like Mondays!". Very sad story ...", enligt min jobbarkompis

"I did not remember the song", svarar jag

"Yes, because you are a young lady & I'm a old man ....", tyckte han

"...or because I have a goldfish memory...good but short!", svarade jag

Sedan skickade jag över denna låt för att liva upp Måndagen med orden "For an old man like you....to see if you remember it! A bit more cheerful! ;-)"



På frågan ifall han mindes den fick jag svaret...

"No in deed. At this time I didn't watch TV. I smoked joints ... Ha Ha ;-)"

Jag garvade så jag höll på att trilla av stolen för ett sådant svar var det verkligen det sista jag förväntade mig av min tyska, ordentliga, försiktiga, blyga 57-åriga jobbarkompis :-)









You may also like

Inga kommentarer: