Hypnotisören av utläst...

/
0 Comments
...jag läste den som en e-bok. Jag trodde inte att jag skulle gilla att läsa elektroniska böcker, men jag blev fast direkt och kunde inte släppa taget om min Booq (elektronisk läsare). Eller var det boken i sig som var så bra att det inte gick att sluta läsa?

Boken;
Hypnotisören - Lars Kepler

Min kommentar
;
Jag blev fast direkt och tyckte den var spännande...eller var det upplevelsen av att läsa en e-bok som var spännande? Det tog mig ivarje fall bara några dagar att läsa ut den och då jobbade jag, var på sjukhusbesök etc. I början lovade det mycket och den var riktigt svår att förutsäga. Till slutet kändes det dock som författaren räknar med att det skall bli en succé och att det skall göras film av den...

Jag tyckte vissa av beskrivningarna av "action scenerna" var lite för utförliga och det kändes som författaren tänkt på filmmanusförfattarna och ville bespara dem lite extrajobb...

"Nu beskriver vi i slowmotion hur håret i näshålorna rör sig liksom när han får ett slag på näsan..."

Betyg
;
Klart Godkänd och jag kommer att läsa nästa bok av Kepler.


You may also like

Inga kommentarer: