Skidåkning i Spanien...

/
0 Comments
...är kanon och nu får det för sjutton börja snöa uppe i backarna för snart blir det till att åka för jag har äntligen införskaffat mig nya pjäxor!!!


Billiga (229 Euro) och bra Salomonpjäxor som inköptes i en outlet, "Europolis" utanför Madrid. Jag köpte dem i en affär som heter "Ski Market" som inte bara har outlet affären. De har även 2 vanliga (dvs. nyare och dyrare produkter).

Den här butiken är nog den bästa affären i Madrid när det gäller skidåkning. De är riktiga experter (alla som jobbar i affären och ägarna) och kan sin sak. Det finns en annan affär i Madrid som är ganska okej den med fast lite snobbigare som heter "Foss". Om jag jämför de båda med varandra skulle jag nog dra slutsatsen att ena är unga, äventyrliga extremeåkare (Ski market) och den andra tillhör det gamla gardet på after-ski i Alperna (Foss) typ...


You may also like

Inga kommentarer: