Vuxna människor som får betalt för att "leka lekar"...

/
0 Comments
...Jag befinner mig som sagt i Tyskland just nu och får betalt för att leka "lekar". Egentligen är det psykologiskt trams för att vi skall lära känna oss själva bättre och andra och kunna kommunicera bättre som det så fint heter... ;-)

Jag har idag haft denna kurs tillsammans med 17 andra arbetskamrater från min egen avdelning och en annan avdelning. Jag var enda kvinnan som kursledaren påpekade inte en gång utan 2 gånger, "Uniqueness" tror jag att hon så fint kallade det. Denna detalj hade jag inte själv ens tänkt på innan hon nämnde det. Sedan höll hon på och tjatade om detta och att jag pratar svenska, finska, engelska, spanska och tyska och hur avundsjuk hon var då hon bara kunde prata 2 språk. Tyska (hon var från Tyskland) och engelska. Eller snarare var det något hon kallade för engelska...he, he (gaaaaanska stark tysk brytning var det där ;-))



You may also like

Inga kommentarer: