En "dold" brasiliansk syster som jag inte visste om...

/
0 Comments
...ivarje fall känns det så varje gång jag är med min kompis "menina". Vi är så himla lika varandra, inte fysiskt utan hur vi tänker. Vi tänker verkligen likadant och har alltid jättekul ihop.

Vi jobbar ihop, inte på samma avdelning, och har kännt varandra i flera år utan att egentligen känna varandra. Det är egentligen först förra året vi verkligen lärde känna varandra på riktigt för då började hon jobba dagskift istället för på kvällen. Det var som en aha-upplevelse när vi var tillsammans. Jasså, tycker du ocksåååååå så?!! Hela tiden. Det känns kul att så här på "gamla" dar få en ny bästis som är lika sjuk i huvudet som jag dessutom, he, he...
Som jag sade till min mamma häromdagen; "Mamma, varför har du inte berättat att jag har en syster från Brasilien?!!"

På sistonde tycks jag ha en förkärlek till allt från Brasilien...jag är nästan besatt av ölen Brahma och bara måste få dricka en sån när jag har varit ute och sprungit. Här i Spanien brukar alla tycka att argentinare som snackar spanska är jättesexiga. Jag gillade den accenten förut. Men inte nu längre. Nu vinner den portugisiska accenten. Eller snarare den brasilanska accenten. Finns det något som låter sexigare? Nu fattas bara att jag börjar dansa forró!


You may also like

Inga kommentarer: