Gapskrattandes på soffan tills jag nästan trillar ned på golvet...

/
2 Comments

...precis så får serien Californication mig att reagera när jag ligger i soffan och försöker glömma allt strul en normal vardagskväll.

Med strul tänker jag på jobbstress, de eviga och återkommande sjukhusbesöken, strulig spansk byråkrati som får mig att gå i taket...men, men tack vare Californication så kan jag ivarje fall asgarva innan jag går och lägger mig! Så det så...

...du bör inte vara pryd ifall du skall se denna serie!


You may also like

2 kommentarer:

  1. Vi har precis börjat kolla pa säsong 2, gillar den! Men som du skrev, man far inte vara pryd ;)

    Hoppas du haft det bra i Madrid idag trots strejken!

    SvaraRadera
  2. Jag måste erkänna att jag jobbade på som vanligt trots strejken, fast hemifrån då mitt jobb tillåter det...:-) Jag tyckte det var lite fånigt att strejka emot saker som redan har godkännts. Fackena var lite sent ute denna gång, de borde ha strejkat innan de nya lagarna godkändes, inte efteråt!

    SvaraRadera