Spanska bilbesiktningen...

/
0 Comments
...är nu avklarad!!! 

Vilka nerver... Min gamla skruttbil har nu sina skavanker som sagt, men i krig och bilbesiktningar är alla medel tillåtna! Jag körde med den blonda, dumma bimbo (fast trevliga) versionen, därav klädseln (bimbo alltså, inte pga trevliga).

Jag klädde mig som en "puta poligonera"...(hm, föredrar nästan att inte översätta den biten, he, he. Men, men, det betyder typ industriområdeshora).

Hur som helst så gick den igenom och blev godkänd trots att varningslampan lyser (underredet?, transmission på engelska tror jag att det är, dvs. det som styr hjulen). Killen t.o.m satte sig i bilen och körde in den själv! Med andra ord, "se hizo el sueco" (han spelade svensk, typ göra sig dummare än vad han är eller låtsas att man inte förstår). Muchas gracias för det!!!




You may also like

Inga kommentarer: