Spanska prinsessan Elena åt på samma restaurang som mig...

/
0 Comments
...igår kväll. Nämligen Don Giovanni som ligger på Paseo Reina Cristina 23. Det var 2 andra kändisar där, en kille som var med i TV-programmet "Caiga quien caiga" och en tjej som också jobbar för TV. Hon är med i ett fånigt program som visar snuttar från andra program och videor. Jag minns inte vad det programmet heter och jag har ingen aning om vad de båda programledarna heter heller.

Restaurangen är italiensk och ser ut som en billig pizzeria men billig är den inte. De försöker vara nåt på denna restaurang, men tyvärr så lyckas de inte. Maten är okej, men inget som man minns efteråt och absolut ¨på tok för dyrt för vad man får. Jag och sambon "el gato" brukar endast gå dit då det ligger i våra kvarter och det är nära hem. Jag är ganska förvånad att prinsessan har såpass dålig smak faktiskt. Hon har väl råd att gå på bättre ställen än det här? Ni vet det där ryktet om att hon var ihop med en ryttare? Han var med henne och åt middag igår på tu man hand...


You may also like

Inga kommentarer: