Jag kommer att lyckas med det omöjliga i USA...

/
0 Comments
...gå ned i vikt istället för att gå upp i vikt. Jag har haft stora problem med "jetlag" och har knappt sovit något alls sedan jag kom hit. Jag är klarvaken varje dag vid 6 på morgonen och igår vid 4 på morgonen. Jag ägnar mig istället för att sova till att gå till hotellets gym och ge gärnet på löpbandet eller vid maskinerna. Jag har varit där varje dag sedan jag kom hit. "Hello beach 2012!"


Den som sade att jag inte skulle känna av någon jetlag pga att det bara var 6 timmars skillnad, han ljög (han = sambon "el gato"). Han trodde ju i och för sig att det inte skulle vara några problem alls för mig att sova, som han sade:

"Du brukar ju kunna somna och sova var som helst och hur länge som helst och dessutom har vi jetlag varje Måndag då vi alltid svänger om dygnet på helgerna..."

Höjden av lyx på gymmet: Blöta handukar i kylskåp för att svalka av dig med när du svettas för mycket.



You may also like

Inga kommentarer: