Tema månad

/
0 Comments
Jag läste på cancel sunday cancel mondays blogg om en lista som går ut på att man skall göra ett inlägg per dag som handlar om det som står på listan.

Mitt liv är lite kaotiskt på sistonde och bloggtorkan stor, så jag tyckte detta kunde hjälpa mig och knyckte helt enkelt listan. Jag ändrade det dock till att bli olika inlägg utan att binda upp mig vid ett inlägg/dag...

Inlägg 01 – Om mig
Inlägg 02 – Min första kärlek
Inlägg 03 – Mina föräldrar
Inlägg 04 – Det här åt jag i dag
Inlägg 05 – Vad är kärlek?
Inlägg 06 – Min dag
Inlägg 07 – Min bästa vän
Inlägg 08 – Ett ögonblick
Inlägg 09 – Min tro
Inlägg 10 – Det här hade jag på mig i dag
Inlägg 11 – Mina syskon
Inlägg 12 – I min handväska
Inlägg 13 – Den här veckan
Inlägg 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Inlägg 15 – Mina drömmar
Inlägg 16 – Min första kyss
Inlägg 17 – Mitt favoritminne
Inlägg 18 – Min favoritfödelsedag
Inlägg 19 – Detta ångrar jag
Inlägg 20 – Den här månaden
Inlägg 21 – Ett annat ögonblick
Inlägg 22 – Det här upprör mig
Inlägg 23 – Det här får mig att må bättre
Inlägg 24 – Det här får mig att gråta
Inlägg 25 – En första
Inlägg 26 – Mina rädslor
Inlägg 27 – Min favoritplats
Inlägg 28 – Det här saknar jag
Inlägg 29 – Mina ambitioner
Inlägg 30 – Ett sista ögonblick


You may also like

Inga kommentarer: