Tacka mig och inte Sofie Fahrman...

/
2 Comments

...för de otroligt coola inläggen om vilka restauranger hon går på i New York och fotona på maten. ;-)

Jag skrev en kommentar i hennes blogg där jag efterlyste lite mer om restaurangerna hon besöker och då speciellt fotona på maten då jag är väldigt nyfiken på maten i USA. Helt paff blev jag några dagar senare då jag faktiskt upptäcker att både och har dykt upp på hennes blogg Sofies mode i aftonbladet.

Snacka om ödmjuk och jordnära tjej. Inte trodde jag att en tjej med hennes jobb och livstil skulle både svara på en kommentar och dessutom faktiskt ta det till sig och göra det jag föreslog. :-)


You may also like

2 kommentarer:

  1. Kul!!!;)
    Har för mig att jag läste att hon hade svårt att komma på vad hon skulle visa, skriva på bloggen. Att det är en del av hennes jobb att publicera tre inlägg per dag och ja,... Då blir det mer krav är kul!

    Det är häftigt med bloggvärlden. Den nya sociala världen på nätet och att man kan komma alla mycket närmare. Direktkontakt via en kommentar. Även med "kända" personer...

    PS. Jag ser gärna mer bilder på Madrid på din blogg... Det skulle även vara kul om du skrev lite mer om ditt liv i Spanien. Kanske inte kulturkrockar då jag tror att du, som jag, är så inne i samhället att vi inte ens ser de längre... men mer om Spanien, spanjorer, kulturen etc...;)

    SvaraRadera
  2. Bella: Jag lovar att ha mer foton från Madrid i fortsättningen men det blir nog mer efter jul för jag hoppas på att kunna åka mycket skidor under julen, he, he! Det blir nog att jag skriver mer om mitt liv också men på sistonde har jag lite tidsbrist pga våra anhöriga som är på sjukhus. Du får vänta lite till men det kommer...:-)

    SvaraRadera