Aaaaaaaaaaaaaaaaaah, vilken lättnad...

/
0 Comments
...att äntligen få slappna av! :-)

Uppdatering följer snarast om de senaste 3 helgalna veckor då jag har hunnit med 1 resa till Stockholm, 2 resor till Pyreenerna, 1 resa till Zaragoza och fram och tillbaka till Madrid.

Jag har hunnit avklara 2 kurser på en vecka och lyckats bli Prince2 practitioner och jag glömde nästan nämna alla resor fram och tillbaka till sjukhuset för att hälsa på min adoptivmormor som nu inte är själv på rummet längre...

Adoptivmorfar har även han lagts in och de har varit så himla snälla att de får vara i samma rum. Turturduvorna alltså...det är i alla fall så sjuksköterskorna kallar dem. Vad annars kan man kalla dem för efter över 70 år tillsammans?

Tack för all uppmuntran och snälla kommentarer, de har värmt även om jag inte har haft tid eller ork att svara ännu! :-)

Jag delar med mig av min nya utsikt:



You may also like

Inga kommentarer: