Härlig Fredag...

/
0 Comments

...blev det med ett SPA besök direkt efter jobbet med min jobbarkompis "Ainatt".

Vi var på ett urban SPA som de brukar kallas. Låter fint men betyder att det är skitlitet...

Hur som helst så njöt jag ivarje fall av att få slappa i bassängen med alla de olika vattenstrålarna som var perfekta för min nacke. Vi var på Aguaimas. Det var litet, men det var ivarje fall väldigt rent. Dock så saknade jag finsk bastu!

Jag kan rekommendera ett annat SPA som jag var på ibland förr i tiden. Det heter Más que Agua. Där har de SPA besöket och sedan kan man få massage direkt efter för 32 euro (10 minuters massage), 44 euro (20 min massage) eller 54 euro (50 min massage). När jag gick förr brukade de ha olika erbjudande och då var alltid SPA + 20 min massage billigare än nu. De kanske har billigare erbjudande nu då och då? Att först vara i SPA:t och sedan få massage direkt efter är något som jag skulle beskriva som himmelriket...

På kvällen blev jag en hurtbulle och åkte ut till San Sebastian de los Reyes. Där sprang jag ett nattligt lopp på 5 km tillsammans med "Dulcinea" och den här filuren:


Thor heter han och fast det var hans första lopp så skötte han sig exemplariskt. Jag var så stolt över honom då det var jag som höll i kopplet och mig han sprang med. Fotot är gammalt och nu är han en stor, väldigt stor och stark hund! Jag trodde att han skulle dra iväg med mig men han skötte sig!

Middagen, som bestod av bratwurst och öl, intogs på Oktoberfest (ja, i Maj och i Spanien!) i San Sebastian de Los Reyes.

En härlig Fredag med andra ord...


You may also like

Inga kommentarer: