En riktig spansk skönhet...

/
0 Comments
...stötte jag på igår. Det var ju riktigt länge sedan jag hade med några guap@s (snyggingar) här på sistonde, så jag tänkte förgylla er Söndag med en glimt av denna "belleza española" (spanska skönhet)!

Denna tjej var inte bara snygg utan jättetrevlig dessutom. Killen som hon satt med var inte hennes pojkvän. Något som hon ville förtydliga (till killens stora olycka) när jag skämtade och sade till killen att han fick ta och hålla i henne innan alla svenskar som ser henne på bloggen sätter sig på första bästa plan till Madrid!

Jag hoppade över matchen mellan Atletico de Madrid - Valladolid för jag har lyckats åka på någon slags förkylning och hade ont i halsen. Jag tänkte att det kanske inte vore det smartaste att sitta och frysa på Vicente Calderón stadion i cirka 2 timmar. Jag satt och hängde med min kompis "Dulcinea" istället. Vi började med lunch på en tapasbar, gick sedan till Delic baren för att äta efterrätt och dricka te.
Det blev som det kan bli ibland och vi satt kvar längre och längre och när jag tog mig därifrån så hade även middagen intags på samma ställe. Bra för själen, men kanske inte så himla bra för förkylningen... Idag känns det lite si så där och på Måndag måste jag resa igen.  


You may also like

Inga kommentarer: