Como España...

/
0 Comments
...no hay nada! Det finns inget som Spanien! Så brukar spanjorerna säga ivarje fall och jag börjar tro att de har rätt...

Vad äter de här I USA egentligen?!! Jag beställde in middag på hotellrummet och skulle äta soppa. "Soppan" fick ligga kvar på tallriken. Är det MAT?

Är inte så himla imponerad av deras inredningsstil på detta hotell heller...

I måndags flög jag till Amerikat igen. Denna gång i en jumbo jet och med en riktigt härlig förkylning i baggaget. Var vaken 28 timmar i sträck och hostade konstant trots att jag drack 10 (!) stycken te under sista flygresan som tog cirka 10 timmar. Förutom allt vatten och all juice jag drack. Tur att jag flög i First class och jag hade som mitt eget bas. Min "granne" var nog ganska så trött på mig, mitt hostande och alla toabesök pga all dryck...








You may also like

Inga kommentarer: