Vi slår ihjäl varandra efter en vecka...

/
0 Comments

...eller så funkar det jättebra nu när min lunch- och fikakompis på jobbet skall börja jobba ihop.

"Jamen, de är ju kompisar! Det går säkert bra, det kommer att bli så treeeeeevligt.", tänker kanske vissa av er nu.

Det ni inte vet, är att vi otroligt ofta går varandra på nerverna av den enkla anledningen att vi båda är vana att få vår vilja igenom. Vilket brukar leda till en utdragen kamp...

Jag har förvarnat henne att jag är ett totalt kontrollfreak på jobbet men hon tar inte mig på allvar. Det skulle inte jag heller göra ifall jag bara såg mitt till mitt övriga jag utanför jobbet eftersom mitt liv stundtals befinner sig i ett kaostillstånd.

Det hon tycks ha glömt bort är att stackars killen från den andra avdelningen som jobbar ihop med mig i ett projekt alltid sitter intvingad i ett mötesrum med mig...

...för att jag skall ha koll på honom såklart! Nån måste ju vaka över honom och se till att han får jobbet gjort!!!


You may also like

Inga kommentarer: