Snopet...

/
0 Comments

...känns det när man får influensan första dagen efter semestern!

Här har man lyckats ta sig ifrån Madrid på en 2 veckors semester och äntligen känner sig riktigt utvilad, stark, glad, pigg och redo att möta nya utmaningar. Jag var till och med så positiv att jag tänkte, ja nu jävlar skall jag börja träna som en galning.

Men icke!!! Har ägnat veckan åt att försöka släpa mig upp klockan 7 på mornarna till "jobbet" och faktiskt få något vettigt gjort. Jag har haft turen att jobba hemifrån denna vecka då jag fortfarande går hos sjukgymnasten varje dag pga nacken. Inte trodde jag att det kunde vara så underbart att sitta i pyjamas och jobba en hel vecka...

Jag tycker att näsduksföretaget borde börja sponsra mig vid det här laget...min konsumtion borde överstiga en vanlig människas näsdukskonsumtion vid det här laget. Det kan jag inte bara tacka influensan för utan även min allergi för ;-)


You may also like

Inga kommentarer: