Hur korkad kan man vara då man åker till IKEA pa en söndag och dessutom annandag jul?

/
0 Comments

Jo så korkad som jag… Jag var ganska uttråkad efter att endast ha varit på sjukhuset och hemma hela Fredagen och Lördagen så jag tyckte att det var en finfin idé att åka ut till IKEA eftersom de öppnade en söndag.

IKEA hade dessutom olika erbjudande som började just den 26:e December så vi tyckte att vi kunde ignorera alla de barnfamiljer som hade fått precis samma idé som oss och åkt ut till IKEA. Det var naturligtvis proppfullt då inte bara IKEA utan andra affärer öppnade. Kolla in parkeringsplatsen:



Vi käkade typisk svensk lunch eller så nära man kan komma typisk om man serverar köttbullar med pommes frites istället för potatismos! :-(

Vi lyckades hitta ett vitrinskap till vårt vardagsrum i vår “sommarstuga” för hälften av priset så jag var nöjd trots att jag inte fick min potatismos. Dajmtårtan som vi käkade till efterrätt hjälpte också till.


You may also like

Inga kommentarer: