Bloggvänner...

/
0 Comments
...är något som jag tycker är en ganska häftig grej med att ha en blogg. 

Träffa helt  "främmande" människor som man aldrig har träffat förut och så känns det som man har kännt varandra i flera år. Fast det har man ju ofta i och för sig. Eller något liknande, man har ju läst varandras bloggar. 

I Lördags fick jag äntligen chansen att träffa bloggerskan som har bloggen "Cancel Sunday - gnällbältsblues" som ni kan läsa här:

http://cancelsunday.blogspot.com.es/2014/04/spanien-gor-mig-till-en-lika-delar.html

Hennes humor var lika vass i verkligheten som när hon skriver. Sarkasm tillhör ju mina favoriter, så den här tjejen gick hem hos både sambon "el gato" och mig. Trist bara att både sambon och jag var så trötta bara...

...fast det tar vi igen nästa gång när hon har flyttat hit ned till Madrid! ;-)



You may also like

Inga kommentarer: