Tjejerna och jag...

/
0 Comments
...åt nog inte så himla nyttigt igår. Vi var i ett köpcenter (!) och åt lunch samt drack t.o.m kaffe efteråt i samma köpcentrum. Jag som avskyr köpcentrum eller vad det heter på svenska.
Lunchen intogs på ett ställe som heter Tommy Mel's som skall likna amerikanska hamburgerställen från 60-talet. Ställen som detta har poppat upp på olika ställen i Madrid och alla säger att det är jättegoda hamburgare på dessa ställen. Maten var ok, hamburgaren, men jag är inte sådär jätteförtjust i hamburgare. Pommes som mina kompisar tyckte jag var riktigt snuskiga....pommes med OST och BACON?!! Skall det kallas för mat? Ok, jag gillar i vanliga fall inte pommes men denna variant tog priset. Inte riktigt i min smak. Däremot var efterrätten i VÄRLDSKLASS!!! Äntligen ett ställe i Spanien som vet hur en riktig milkshake skall göras....alltså med glass och inte bara mjölk! Jag beställde en med After Eight choklad och den smakade himmelskt! Mitt kolesterol är nu ännu högre misstänker jag.



You may also like

Inga kommentarer: