För att må riktigt bra...

/
2 Comments
...finns det något bättre än att springa?!! 

Ännu bättre blir det ifall man gör det ute i naturen och verkligen tar in skönheten runt omkring.

Idag känner jag mig riktigt lyckligt lottad som kunde gå ut och springa igen efter min skada. Andra gången efter fyra månaders stillasittande. Det finns ingenting som verkligen kan beskriva den känslan, att äntligen, äntligen få springa.

Imorgon kommer jag inte kunna röra på mig pga träningsvärken, men "totally worth it"...






You may also like

2 kommentarer:

  1. Vad harligt att du kan spring igen! Minns kanslan efter min knaskada!
    Undrar om du har tips pa en restaurang i Madrid for att ordna en overaskningsmiddag for min man? Pa gastlistan star 22 pers totalt och jag soker nagot centralt, trendigt (eller, ungt, med bra stamning, inte snobbigt), trevligt, god mat (helst spansk) och inte svindyrt. Nat tips? ;)

    SvaraRadera
  2. Hola Lisa! Förlat att jag är sen med svaret, men jag har haft full rulle och publicerar manga kommentarer utan att riktigt läsa igenom dem. Det var ganska svart att hitta nat som är allt som du säger och som skall ha plats för 22 personer. Men ifall du vill äta moderna tapas sa kan jag rekommendera http://www.olelola.com/ (du borde dock kolla med dem ifall 22 personer kan sitta ned). Stället är bra pa det sättet att det är ett bra cocktailställe och ligger mellan Alonso Martinez, Chueca och Malasaña. Sedan finns det ett ställe i La Latina som heter La Musa (http://www.grupolamusa.com/restaurante-lamusalatina) ocksa mer tapasstil över stället. Brevid La Musa har ni Delic där ni kan dricka goda drinkar och Mojitos utan "garrafón" (dalig sprit). Skall försöka tänka pa nat ställe med typisk spansk mat som ända inte är för dyr men där det far plats 22 personer.

    SvaraRadera