¡¡¡¡¡¡¡¡¡CAMPEOOOOONES..........!!!!!!!!

/
0 Comments

¡¡¡Españaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa campeeeeeeeeeeooooooooooooooooooones!!!

Vilken rysare det blev igår kväll! Sambon "el gato" och jag satt på vårt favoritställe i Sagres (Portugal) tillsammans med ett gäng ganska tystlåtna spanjorer och ett annat gäng högljudda holländare och tittade på VM finalen.

Spanjorerna vågade inte riktigt hoppas på att de verkligen skulle vinna finalen och har hela tiden försynt svarat samma sak: "Vi vet inte om vi vinner, men vi hoppas det..."

Jag trodde faktiskt ett tag att det skulle bli samma visa som med Atletico....dvs. ett enda stort lidande och ett orättvist slut på finalen...men ICKE! :-)

Efter för många flasköl och en drink fick jag fira med vatten efteråt! Vilken fest det blev på "vår" bar "El Dromedario". :-)

Igår samsades vi om samma strand och restaurang tillsammans med Atletico de Madrid spelaren Simão Sabrosa! Vi visste att han befann sig här i Algarve just nu för vi hade sett hans bil (skrytbil...lätt att känna igen). Detta är en väldigt liten fiskeby där vi är och kvällen innan hade en kille berättat för oss att Simão var här på semester. Han har släkt som bor här och brukar vara här varje sommar.

Jag gick dock inte fram och fotade eller frågade efter en autograf. Inte för att jag skulle ha tyckt att det vore för pinsamt utan snarare för att jag (jag, alias japanen som ALLTID fotar) har glömt kvar kameran hemma i Madrid! Och vi skall vara här i 3 VECKOR.......UTAN kamera!!!!!!

En bild från stranden i fiskebyn som jag inte kommer att berätta vad den heter för det finns knappt några turister här och jag vill inte att några nya hittar hit! ;-)



You may also like

Inga kommentarer: