Vi gick och åt moderna tapas...

/
0 Comments
...igår kväll med våra gäster från Sverige. Vi var på Ole Lola som ligger mellan Alonso Martinez och Chueca.

Jag var så himla trött att jag glömde min nya iphone 5 på bordet och åkte hem utan den. När jag upptäckte det ringde jag dit klockan halv två på natten och tjejen svarar direkt: Är det du som är Marina? Jag sprang efter er men hittade dig inte, du glömde din iphone här. Kom hit imorrn och hämta den när vi öppnar.

Idag var jag där och hämtade mobilen och passade på att ge en blomma med ett tackkort + "hittelön" (10% av mobilens värde) för det var hon verkligen värd!!!

På jobbet var de imponerade av tjejen för sådant händer normalt inte, de flesta hade sagt att de inte hade hittat den och behållit den. Sedan frågade ifall hon var spanjorska och det var hon ju inte. Det säger ganska mycket om spanjorer och deras syn på sig själva...





























You may also like

Inga kommentarer: