Spanska brandmän...

/
0 Comments
...träffade vi på vid Plaza de Mayor. En av killarna som var på besök från Sverige är själv brandman och jag frågade ifall jag kunde fota dem tillsammans.

Det gick hur bra som helst och de ville till och med visa oss hela brandstationen. Precis när vi skulle gå in fick de larm och var tvungna att sticka iväg på utryckning. Till och med jag blev besviken, det hade inte varit helt fel att bli visad runt av detta gäng brandmän!

Jag tyckte dock inte att de var lika intressant med denna brandstation på den tiden jag bodde alldeles bredvid vid utgången från Plaza Mayor...jag var skittrött på sirenerna. Men då hade man i och för sig baksmälla för det mesta pga allt festande. Inte undra på att man tyckte den lät för mycket, för ofta och för högt!









You may also like

Inga kommentarer: