Befinner mig i Tjotahejti i Tyskland...

/
0 Comments

...i en by (kallas dock stad här) som heter Bad Dürkheim. Vi har en "workshop" här med jobbet. Jag och ena arbetskompisen kom hit riktigt sent igår kväll och hotellet hade sparat lite skinka och ost och sånt till middag åt oss att ta med upp på rummet.

Min jobbarkompis "Ainatt" ville inte käka sin middag själv så jag slängde ur mig..."Vi äter middag i det rum som är störst" helt övertygad om att middan skulle bli i hennes.

Middagen intogs dock i mitt rum. Svar på frågan varför får ni här nedan:













Det är inte lätt att vara VIP alltid. Man brottas så med avundsjuka, men jag var generös och erbjöd "Ainatt" att ta med sig kudde och täcke så kunde hon få sova i min garderob som är snäppet större än hennes rum typ...;-)


You may also like

Inga kommentarer: