Hittade en ny park "gömd" i Madrid...

/
0 Comments
...alldeles i närheten av mitt jobb som jag aldrig hade sett förut. Stor var den också. Vad den heter? Ingen aning, mitt utmärkta löparsällskap visste vägen och visade runt i parken.


Det var så himla skönt att få komma ut och springa igen!!! Jag har typ bara sprungit 5 gånger totalt efter nyår. Har varit sjuk i olika omgångar med feber och då skall man inte springa / träna. Om man har feber menar jag. Icke bra, men usch så svårt och tråkigt.

I Fredags hjälpte jag min jobbarkompis att komma över hennes rädsla inför hennes allra första 10 kilometerslopp. Hon har som allra mest sprungit 6 km innan. Vi sprang nästan 8 km ihop och jag peppade henne och fick henne att inse att 2 km till är inget hinder. Jag har hjälpt till med en träningsplan till henne och nu är hon jättepeppad!!!

Efter löparrundan visade hon mig några yogapositioner och blev äkta imponerad över att jag direkt klarade av en position som tydligen skall vara jätteknepig att göra. Alla mina olika kiropraktiker under åren har alltid förundrats över hur "flexibel" jag är. Jag måste vara gjord av gummi... För att imponera lite mera gjorde jag bryggan för första gången på 25 år. Under en sekund tänkte jag att nu bryter jag nacken, men nej. Till och med tant själv blev imponerad. Nu väntar jag med stor spänning och iver på att få delta i min första yogaklass ever. 


You may also like

Inga kommentarer: