Snart kommer nästa lopp...

/
0 Comments
...och jag hinner knappt med att andas. Bloggen blir lidande tyvärr.

Det kommer nog fortsätta att vara på detta sätt tills efter den 13:e September då trail running lopp går av stapeln på en och samma dag! Det är mycket att organisera kan jag lova. Runt 250-300 deltagare och 50 voluntärer och allt det andra runt omkring (material, tillstånd, polis, politiker, jakten på sponsorer, tidningar osv.)  Men gud så kul samtidigt!!!

Jag trodde inte att människan kunde sova så här lite faktiskt...men det går. För er som inte vet så har jag ju fortfarande kvar mitt "riktiga" jobb som jag kallar det. Och det är tufft! Mitt jobb är inte ett jobb där man kan sitta och slappa direkt. Är med i ett globalt projekt just nu med helt galna deadlines dessutom.

Om ni är nyfikna på att läsa mer om loppen kan ni läsa på webbsidan, facebook och twitter. Mitt Instagramkonto är nog det som uppdateras oftast, det kan ni hitta här.

Här bjuder jag er på lite fina bilder från mitt paradis på jorden, dvs. Spanska Pyreneerna.





Ett av mina "obligatoriska" dopp i glaciärsjöarna


You may also like

Inga kommentarer: