Vi är med i tidningen Runner's World...

/
1 Comments
...i Spanien!

Ja, du kan alltså hitta våra trail lopp (Cerler Vertical och Trail 2 Heaven) i deras kalender över olika lopp.

Jag blev jätteglad när jag fick syn på det, så glad att jag nästan trillade av stolen därute på uteserveringen. Det har inte varit lätt att få med dem i deras tidning!!! Saker och ting går inte snabbt här i Spanien. Man får tjata och tjata tills något blir gjort. Jag vet inte ifall det går snabbare i Sverige eller om det bara är jag som är som jag är, hypernervös och vill att allt ska hända igår

Löparnörden inom mig är oerhört glad och stolt idag ialla fall. Vi är med i R U N N E R' S  W O R L D!!!






You may also like

1 kommentar:

  1. Hej!!

    Kul att hi´tta till din blogg, var i Madrid fredag-måndag när finalen gick i Lisboa, enormt mäktigt;)
    Har bloggat en del om Madrid i min blogg.
    Varför bor du i Madrid,underbar stad btw!

    SvaraRadera